30 maj 2011

Uppdatering :)

heej :) Det var ett tag sen jag bloggade nu. Det har varit så mke annat ^^ För idag så har vi fixat ett plakat, polis-bricka och vattenpistoler till karnevalen :D Vi köpte pistolerna idag på maxi. Först hittade jag en stor vattenpistol för typ 150kr och den va jääätestor. Så sa jag till maja den vill jag ha :D Men det fick jag inte...
:( Istället tog vi varsin liten för typ 10kr. Letade efter handbojor och sånt men det fanns inte "/ Och så har vi beställt lite kläder till klasskampen ^^ Jösses allt händer ju sista veckan :) Måndag lediga, tisdag "kärlek och vänskap"´och klasskamp, onsdag karneval och torsdag avslutningsmiddag och klassfest sen efter det :)
Och nu på fredag så åker jag iväg på Roasjö på ett Islandshästridläger :D Kommer massa bilder på det sen :D Och imon är det ridning i stallet. Ska hoppa med Crocket ^^<3 Hoppas att han är på bra humör och inte stannar hela tiden för jag vill gärna leva till sista veckan i skolan också ;D

Aja det var en liten uppdatering om vad som hänt. Caramelle och Castanje skulle ju flyttas i söndags men det blev inte av. Vet inte när det kommer bli för nu kommer ju inte Maja kunna rida på nåra dagar/veckor? Ni kommer snart få veta varför men det tycker jag att Maja ska berätta själv om ;)

/Kram Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ställ gärna frågor med ! :)
Kram Maja och Evelina