18 maj 2011

Spraya Träns = Fina Fingrar !

Heej!

I dag har jag varit uppe och fixat mitt träns och städat ena delen av stallet (y) :) hittade lite jag ska sälja ;)
men de kommer upp när jag hinner lägga upp dom eftersom evelina nu behövde minneskortet och inte kunde skicka bilderna till mig och jag har massa att göra hela helgen "/ aja i mon är de torsdag då blir de upp till hästapollarna och busa få se om jag rider men ska låta maja rida lite :) och funderar även på att sätta upp terrängbanan ^^ hihii hade varit kul :D menmen .. nu ska jag nog faktiskt kolla en film och lägga mig.. :D

Bjuder på denna underbara bild ^^
Caramelle

Castanje

Mina små sötisar!

Ligger jag fint nu mamma?? (a) - Caramelle






































































Hihii söta dom är! ^^ Kram Maja

1 kommentar:

  1. Vart kan man skicka fan bilder?? ^^

    Ni har världens bästa hästblogg!

    SvaraRadera

Ställ gärna frågor med ! :)
Kram Maja och Evelina