19 maj 2011

Bloppis del 1!

Hej!

Här kommer bloppisen i del 1 :D

Grönt schabrak  stl. Cob (stort) lite skav av sadlen men syns inte
mycket när man använder det :) 40kr

Ländtäcke som passar ponny (kan även passa liten häst)
Använt fåtal gånger .. Nypris 300 mitt pris 120kr

Förbygel i ponny/cob svart m.blåa resåer
och blingbling. Ny pris 375 mitt pris 150kr

Pannband aldrig använt ändast prövat men va för liten
stl.Ponny(liten cob) ,nypris 230 mitt pris 100kr

Paddar att ha under lindorna  aldrig använda bara prövade men va
dock för stora för min ponny :(
Nypris 88kr mitt pris 50kr






























































































Om ni är intresserad av något så kan ni mejla eller kommentera (mejla helst!) Maja_lisa80@hotmail.com

Kram Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ställ gärna frågor med ! :)
Kram Maja och Evelina