23 maj 2011

Sholahopp ! :D

Heej!

förlåt att jag inte har bloggat så mycket i helgen men de har varit en marknad i byn så har varit ute hela helgen ^^ Men iallafall i dag är det min sista eller nästsista gång med duchesse :'( usch känns hemskt! ångrar verkligen de nu me har inte så mycket val :( Men har bestämt att i dag ska jag rida den bästa hoppritten jag någonsin gjort! Men nu måste jag leta efter ett oranget schabrak till lilla Castanje och ett rosa,gult eller lila till Caramelle ^^ hihii och så har jag ju oranga,röda och ljusblå stigbyglar hihii så få spraya ett par till (a) hihii ...
Men här bjuder jag på en bild på mej och Duchesse :)
Kram Maja


2 kommentarer:

  1. ni är så fina tsm=D<3

    SvaraRadera
  2. Sv: Hihi ja ^^ men ibland kan det gå en lite på nerverna ^^ men då får man tänka att det är pga, de är ung!:)

    SvaraRadera

Ställ gärna frågor med ! :)
Kram Maja och Evelina