19 maj 2011

Ny häst! ;)

Jipppiiiii!!!!

Har fått en ny häst :D
Han heter Rebell och är en fd travare fux och gigantiskt hög ,född 94 ^^ super glad!
Men nu ska INGEN få ta mina hästar ifrån mig!! :O kommer självklart ha kvar possa men kommer va en annan tjej med som rider henne (y) och så har jag ju mina andra två tokar :D hihii ^^ ni kanske börjar fundera hur jag hinner med allt?? hehe kan ta de också om ni vill (räknar inte in possa här eftersom jag inte vet vilka dagar ¨ännu :) )

Måndag: Vila för alla
Tisdag: Castanje
Onsdag: Caramelle,Castanje,Rebell (Evelina eller Maja hjälper mig med någon av dom)
Torsdag:Caramelle,Castanje,Rebell (Evelina eller Maja hjälper mig med någon av dom)
Fredag:Caramelle och Rebell
Lördag:Caramelle,Castanje,Rebell
Söndag:Caramelle,Castanje,Rebell

Natti / Maja

1 kommentar:

Ställ gärna frågor med ! :)
Kram Maja och Evelina